Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 lutego 2009

Grupa II


Nazywam się Ewelina. Uczę się w Gimnazjum nr 2 w Augustowie w kl. II e. Mam 15 lat. Moją pasją są zwierzęta – psy. W domu też mam takiego pupila. Wabi się Kuba. Chodzę z nim na spacery. Lubię czytać książki, choć tego często nie robię. Książką, która pozostawiła we mnie niezatarte wrażenia to „Antygona” Sofoklesa. Utkwiła w mojej pamięci, ponieważ była ciekawa i interesująca, a po za tym była moją lekturą w tym roku szkolnym. Jestem dobra z fizyki i chemii. Bardzo je lubię, bo są ciekawe. Z Internetu korzystam do potrzeb szkolnych oraz aby pochłaniać z niego wiedzę. Internet jest bardzo potrzebny w życiu ucznia.A oto moja praca komputerowa:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Hej. ;] Mam na imię Emilka. Uczę się w Gimnazjum nr.2 im. Sybiraków w Augustowie. Mam 14 lat. Moim ulubionym przedmiotem jest biologia. Uwielbiam chodzić na długie spacery, grać w koszykówkę i pływać. Wolny czas spędzam z przyjaciółkami, na zakupach lub świeżym powietrzu. Bardzo lubię psy, szkolne wycieczki i dyskoteki. Najciekawszą książką jaką do tej pory przeczytałam jest "Zmierzch" - Stephenie Meyer. To opowieść o miłości, łącząca cechy horroru. Główna bohaterka siedemnastoletnia Isabella Swan przeprowadza się do ponurego miasteczka, gdzie spotyka tajemniczego, niezwykle przystojnego Edwarda Cullena. Chłopak ma nadludzkie zdolności. Bella usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym samym siebie i najbliższych na niebezpieczeństwo. Polecam tę książkę ;). Codziennie korzystam z Internetu, w celu znalezienia potrzebnych informacji oraz komunikowania się z przyjaciółmi, poprzez różne komunikatory. ;>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Witam, nazywam się Michał i mam 15 lat. Uczę się w Gimnazjum nr 2 im Sybiraków w Augustowie. Nie należę do osób które lubią sporty, lecz staram się to zmienić. Najczęściej słucham muzyki klasycznej, ale lubię też inne jej rodzaje. Wolny czas spędzam z przyjaciółmi, lub przy komputerze. Lubię również czytać książki o tematyce fantastycznej. Ostatnio książka którą czytałem był „Chrzest Ognia” Andrzeja Sapkowskiego. Jest to jedna z 7 książek opowiadających o przygodach Wiedźmina. Nie mam jakiegoś szczególnego zainteresowania, interesuje się wszystkim po trochu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nazywam się Daniel Chudecki, koledzy mówią na mnie Chudy. Uczęszczam do klasy 2 b w Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Augustowie. Rzadko czytam książki, jednakże bardzo spodobała mi się seria lektur napisana przez Joanne K. Rowling pt. ‘‘Harry Potter’’. Opowiadanie zaintrygowało mnie, ponieważ występuje w nim wiele magii. W książce opisany jest świat czarodziejów, nieznany przez ludzi, więc dlatego ten zbiór wzbudza we mnie ciekawość. Moim hobby jest sport, a dokładniej piłka nożna. Lubię oglądać sztuczki wykonane przez najlepszych piłkarzy świata i sam próbuje je wykonywać. Dziedziną nauki, którą cenię i bardzo lubię jest matematyka. Bardzo dobrze wypadam na konkursach matematycznych i mam nadzieję, że dalej będę pogłębiał swoją wiedze na temat tej nauki. Komputer przede wszystkim wykorzystuję do nauki, np. gdy mam do zrobienia jakąś prace wykonuje ją w programach komputerowych. Często w Internecie znajduję wiele ciekawych rzeczy przydatnych w życiu szkolnym. Sieć dostarcza mi także informacji o zdarzeniach, które zdarzyły się na świecie. Komputera używam także, aby komunikować się z moimi przyjaciółmi.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Mam na imię Robert. Jestem uczniem klasy III "B" Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Augustowie. Rzadko czytam książki, bardzo lubię czytać magazyny o komputerach i motoryzacji. Nie mam ulubionego czasopisma. Czytam to, co przypadnie mi do gustu. Moim hobby są komputery, ale pasja to motory. Jestem dobry z matematyki, fizyki, chemii. Z internetu korzystam kiedy mam wolny czas. Lubię grać w różne gry multiplayer, jednak najbardziej mnie ciekawią techniki hakerskie. Sport, który uprawiam to pływanie. Lubię też grać w piłkę siatkową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz