Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 lutego 2009

Grupa I


Cześć. Mam na imię Angelika i mieszkam w Augustowie od urodzenia. Mam 15 lat.;) lubię sporty zimowe i jak każda nastolatka uwielbiam chodzić na zakupy. Dotychczas moją największą pasją był taniec w którym obecnie mam niewielką przerwę. W szkole radzę sobie nie najgorzej i odnoszę małe aczkolwiek satysfakcjonujące sukcesy.;]Nie mam ulubionego przedmiotu we wszystkim staram się być w miarę dobra,choć nie ukrywam ,że najbardziej do gustu przypada mi geografia i niektóre przedmioty ścisłe .Resztki wolnego czasu niepoświęcone nauce lub innym zajęciom poza lekcyjnym uwielbiam spędzać z przyjaciółmi lub spacerować po uliczkach mojego miasteczka .Mam kochanego zwierzaka który wabi się Greta jest to amstaf ,ale mimo bojowej rasy często służy mi jako przytulanka.Czytanie nie jest moim ulubionym zajęciem, jednak dobra lektura potrafi zaciekawić nawet takiego laika jak ja.Do tekstów tego typu, należy książka napisane przez Marliese Arold pt."Chcę żyć!".Te dzieło ,wywarło na mnie naprawdę piorunujące wrażenie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Hej! Mam na imię Ania. Uczęszczam do Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Augustowie. Chodzę do kl. Ic. Razem ze mną uczy się w niej 19 wspaniałych, przezabawnych osób. Ostatnio przeczytałam książkę Rodericka Gordona i Briana Williamsa pt. „Tunele”. Opowiada ona o losach Willa, jego rodziny i przyjaciela Chestera. Chłopcy chcąc odnaleźć ojca Willa, odkrywają inny świat – świat pod powierzchnią ziemi. Pasjonuje mnie książka, rysunek i gra w szkolnym teatrze. Moje ulubione przedmioty to geografia i chemia. Często korzystam z Internetu. Jest to bowiem bogate źródło, z którego czerpię wiele informacji.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Nazywam się Ewelina. Uczę się w klasie IIIB w Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Augustowie. Lubię rysować, malować ogólnie mówiąc wykonywać prace plastyczne ;) i myślę, że całkiem nieźle mi to wychodzi. Często czytam książki, choć ostatnio mam na nie trochę mniej czasu ;p Jedną z moich ulubionych jest „Brulion Bebe B.” z serii Jeżycjada M. Musierowicz. Internetu używam m.in. gdy potrzebuję informacji na różne tematy. Rozwijam także swoje zainteresowania. Słucham muzyki, przeglądam zdjęcia swoich znajomych oraz używam komunikatorów internetowych. A to jeden z moich obrazów ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Mam na imię Ania. Jestem uczennicą Gimnazjum nr. 2 im. Sybiraków w Augustowie. Uczęszczam do kl. Ib. Moja klasa to grupa 27 uczniów. Jesteśmy zgraną i zabawną klasą. Jedną z moich pasji jest jazda konna. Kocham konie oraz inne zwierzęta. Książka, która mnie ostatnio zaciekawiła był to thriller Harlana Cobena „W głębi lasu”. Jest to powieść opowiadająca o prokuratorze Paulu Copelandzie, który dwadzieścia lat temu stracił swą siostrę Camille.Mimo, że minęło 2 dekady sprawa znów nabiera rozgłosu. Pytanie na, które musi znaleźć odpowiedź: Czy Camile żyje?.Moją mocną stroną jest dążenie do postanowionego celu. Potrafię również dobrze "posługiwać się" ołówkiem, często szkicuję. Internet i komputer przydają się w życiu codziennym. Dzięki Internetowi korzystam z encyklopedii i mogę znaleźć wiele innych stron tematycznych. A oto jeden z moich szkiców:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Mam na imię Justyna, mieszkam w Augustowie i uczęszczam tam do Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków. Moja klasa Ib jest zwariowana i zabawna.Pasjonuję się tańcem, śpiewem oraz sportem. Lubię także coś zmalować oraz podróżować. Wycieczki dają niezapomniane wrażenia. W szkole uczęszczam na wiele zajęć pozalekcyjnych m.in. na kółko teatralne, dzięki któremu odkryłam nową pasję „teatr”. Jestem dobra w tym czym się interesuję i sprawia mi to wielką satysfakcję. Jedną z moich ulubionych książek jest „Kwiat kalafiora” Małgorzaty Musierowicz. Opisuje ona trudy jak i radość występujące w codziennym życiu zwykłych ludzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz